Jätte länge sen jag skrev!

De e jätte länge sen ja skrev blogg men har inte tänkt på de.. Har glömmt bort den :/ de e inte så bra hehe..
Men ja ska börja skriva lite varje dag hade ja tänkt mej lr varanan dag får se.. Idag har man gått i skolan sen har man inte gjort så mkt bara varit hemma å tagit de lugnt.. Så får man se va som händer i morgon..


I Helgen på lördagen har ja varit å tränat å sen kollat på melodifestivalen.. Min minsta kusin Hampus va här han sov över.. På söndagen åkte vi till center syd me min syrra hittade ett par skor som ja ska ha när ja tar STUDENTEN sen hitta ja vita byxor å lite tröjor.. E jätte glad för de.. Ska bara gå in mina skor hehe :P kan lägga upp en bild i morgon..

Ha det bra!!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Malin

roligt att du har skrivit lite..glöm nu inte bort den...kramizz

2009-03-03 @ 17:06:20
URL: http://wichys.blogg.se/
Postat av: Malin

fin sida du har fått...glöm inte skriva vem som har gjort den..hihi..kollla min,har gjort om den igen...kram

2009-03-03 @ 20:55:04
URL: http://wichys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0