Idag!!

Idag har de inte hänt så mkt.. Varit i skolan som vanligt sen hände de inte så mkt när man kom hem så gick man ut me hunden sen har man inte gjort så mkt mer.. Kollat på tv på Sveriges Värsta Bilförare & vissa av dom e inte riktigt kloka där hehe.. Men hoppas de går bra för dom när dom inte e me i programet mer.. Sen nu sitter man här ska snart gå å lägga mej så ja orkar me skolan i mon me.. hehe.. I morgon ska jag klippa mej :D men vet inte hur än hehe :P får väl se i morgon..


Här kommer en bild på mina skor ja ska ha när jag tar STUDENTEN!

                           Mina skor jag ska ha på STUDENTEN :)             Mina skor :)

Ha de bra!!
Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Malin

hejje

2009-03-12 @ 18:36:26
URL: http://wichys.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej sanna snygga skor kram moster

2009-03-18 @ 20:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0